De laatste nachten voor vertrek - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu De laatste nachten voor vertrek - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

De laatste nachten voor vertrek

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen

08 Oktober 2013 | Ghana, Nandom

HAllo allemaal,

De tijd gaat nu echt opschieten eindelijk. Ben gisteren begonnen aan mijn laatste werkdagen, nachten dus. Vrijdag er uit en zondag er nog even in voor de laatste 3. Dan nog even een inenting halen en rustig wachten om te vertrekken.
Mijn koffers zijn gepakt, meer als nu kan er niet in. Een koffer met verband, medicijnen,kleren ( waar ze hier uit gegroeid zijn), en stroopwafels natuurlijk. Vinden ze heerlijk. Dus als zuster zijn niet meer lukt ,gaan we daar een stroopwafelkraam beginnen, :-).
Bezig met vrienden gedag te zeggen die een beetje uit de buurt wonen, wordt allemaal passen en meten en helaas niet iedereen lukt.
En vrijdag komt de kapper om het grijs weer weg te werken voor zolang het duurt, een weekje :-(. Dus als jullie foto's gaan zien met een haarbandje is dat om het te verbergen en zien jullie een beetje mijn ijdelheid. Zie ik er toch weer goed uit op het feestje van tante Naan , die zondag 90 jaar wordt!
Afgelopen zondag bij Lian op verjaardagsvisite geweest. Voor haar familie wel fijn dat ze zien met wie hun dochter en zus het avontuur aangaat. HEb moeders beloofd dat alles goed komt en dat we gaan genieten en veel bijzondere dingen gaan zien. Voor Lian , als verpleegkundige zal het hele bijzpondere ervaring zijn in vergelijking met ons gezondheidssysteem. Dus veel foto's om alles te kunnen laten zien aan het thuisfront.
En over 10 minuten komt mijn oppas voor de katten. Een goede vriend van Irma, Menno ,gaat deze 3 maanden lief zijn voor mijn katten. Heerlijk dat hij het doet. Een kat kan niet alleen zijn en zekr de mijne niet. Die worden dan vervelend en willen dan wel eens een plasje doen waar ik het liever niet heb. Dus ook dat komt goed.
Jullie zien ik kan gewoon met een gerust hart naar Ghana.
Tot een volgende keer.
Genieten jullie hier ook van de herfst en de winter, brrrr.

liefs carmen

• 08 Oktober 2013 - 18:05

Elisa:

Hey Carmen

Wij gaan jou weer een hele mooie tijd toewensen in Ghana.
    geniet ervan en we gaan afspreken dat mijn rug hersteld is als je terug komt
    maak er weer een mooie ervaring van.

Dikke kus en heel veel liefs van ons
    Elisa,Edwin,Gabrielle en Dees xxxx

• 08 Oktober 2013 - 23:55

Ondine Ris:

Lieve carmen, geweldig dat je dit weer gaat doen, heel veel plezier daar, ik zal je missen! Vannacht nog samen het fort bewaken! Dikke kus dien

• 09 Oktober 2013 - 08:01

Anouk:

Lieve Carmen,
    Wat heerlijk voor je dat je daar weer heen kan! Geniet ervan, hopelijk wordt het weer een mooie ervaring.
    Tot weer eens in het Pompje ;)
    Lfs Anouk

• 09 Oktober 2013 - 13:18

Eddy:

Hallo Carmen,

Ik had je nog willen bezoeken voor je vertrek.
    Het lijkt er op dat dit niet gaat lukken, wij vertrekken vrijdagochtend naar Griekenland.
    Komende nacht werk je nog en zie je Joost nog! Ik kom graag in t nieuwe jaar weer een lekker frietje bij je eten en al je verhalen horen.
    Zorg goed voor jezelf en doe geen gekke dingen!

Groetjes,
    Eddy

• 11 Oktober 2013 - 16:02

Ernestine:

Lieve Carmen,

Eindelijk is het dan zo ver..............weg voor alle blaadjes geallen zijn en de eerste sneeuw neer dwarrelt.....heerlijk vooruitzicht voor je...wij zijn blij voor je.... XXX

• 20 Oktober 2013 - 20:18

Marili:

lieve Carmen, inmiddels ben je hopelijk goed aangekomen en begint het genieten voor jou weer! Ik ben vandaag weer thuisgekomen, heerlijk m'n eigen bed weer ;)!
    Nou, pas goed op jezelf en geniet lekker van alles!
    Ik kijk ernaar uit als je weer thuiskomt met alle ervaringen en verhalen!
    Lfs M