Aftellen maar. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Aftellen maar. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Aftellen maar.

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen

13 September 2013 | Ghana, Nandom

Hallo allemaal,

Vandaag weggeweest voor het visum. Gelukt, dus het aftellen kan beginnen. 5 weken te gaan. Het was erg rustig op de ambassade dus met een uurtje stonden we weer buiten. Samen met Lian een bakkie gedaan en om 13 uur thuis. Nog nooit zo snel geweest.
Oh ja nog een rabiesinenting 16 oktober.Maar dat mag geen naam hebben.
Vanmiddag mijn koffer eens gerangschikt en ingepakt. Ook meteen gesloten en gewogen,klaar. De volgende koffer wordt gevuld met voetbalschoenen, kleren, verbandmateriaal etc.
Wel een mazzeltje gehad nog. Mijn verwarmingsketel lekte, altijd fijn als je bijna weg gaat. De monteur die ik gisteren aan de lijn had ,maakte me bang,dat het misschien toch wel een nieuwe ketel kon worden. Hij is 10 jaar oud en dan kan het wel is klaar zijn. Ik zit niet te wachten op zo'n kostenplaatje ,dus stuur maar een monteur langs. En wat een geluk, alleen een kop-pakkinkje van nog geen euro. En gematst met voorrijloon, was een klusje van nog 5 minuten. Heerlijk als je een leuke monteur hebt. Thanks .
Maar goed de combi=magnetron zal wsch wel echt kapot zijn. Maakt kortsluiting helaas.
Voor nu over en sluiten weer.
Fijn weekend allemaal.

liefs xxx carmen
Het vooruitzicht 3 maanden naar Ghana maakt alles goed hoor.
Wat afspraken gepland met vriendinnen ,zodat we elkaar nog zien voor vertrek, dus erg druk nog haha.

• 13 September 2013 - 16:42

Tammy:

Nou Carmen,
    Je hebt het weer netjes voor elkaar!
    Nu ff 5 weekkies volhouden.

Maar je bent goed bezig met je goede doel!

Xxx Tammy

• 13 September 2013 - 19:28

Erna:

Hoi Carmen,

Nog even druk met de laatste voorbereidingen.
    Ik ga je zeker volgen daar in Ghana.

veel succes gewenst van Erna

• 14 September 2013 - 09:13

Karen:

Hallo Carmen, klinkt goed allemaal. Het is geweldig om zo vrij te kunnen zijn en weer terug te gaan naar het land dat je hart gestolen heeft. Nog even wachten, vriendinnen bezoeken, afscheid nemen en werken....en dan mag je weer! Ga er wederom van genieten, maar dat gaat zeker lukken. Liefs

• 28 September 2013 - 11:06

Alfred, Francè En Kids:

Hoi lief zusterke,

Hoe is het met je magnetronneke ??
    je weet toch waar iemand woont die dat voor jou kan regelen ....!!!!
    Someren misschien ....?
    Hoop dat je al wat uitstapjes gedaan hebt met viendinnen, want je
    weet net als wij .....Pluk de dag , en geniet !!

Gr en nog veel voorpret !!!
    Alfred, Anouk, Femke en Francè