weer er op uit - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu weer er op uit - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

weer er op uit

Door: 21-11-2015

Blijf op de hoogte en volg carmen

06 Januari 2016 | Ghana, Nandom

Weer er op uit.

Ben het thuiszitten zat na mijn buikgriepje. Vind het welletjes.
Mijn darmen rommelen nog wel, nog geen normale ontlasting. Dus als dit zo blijft na het weekend toch maar een kweekje.
In de middag ga ik op pad. Ga mijn fiets met lekke band ophalen bij Dan, een mooi stukje lopen. Wacht tot de meest felle zon gedaan is dus 15.30 uur de hoge hakken aan en go.
Ik loop aan de linkerkant van de eg , zoals ik geleerd heb in mijn jeugd.
100 meter op pad en ik zie een auto naderen. Hij zig-zagt over de weg. Wat gaat ie doen ????
Ik spring de berm in omdat ik niet kan inschatten wat ie gaat doen. En binnen enkele seconden belandt de auto in de berm op nog geen 25 meter van mij vandaan.
De zuster in mij is er nog en ren naar de auto om te kijken of er iemand gewond is. Ieder stapt ingedeerd uit gelukkig.
Meteen hartslag van 160/ minuut vervolg ik mijn wandeling. Het wordt tijd om naar huis te gaan. Ghana wordt me te spannend, haha. Mijn beschermengeltjes blijven me trouw gelukkig.

  • 06 Januari 2016 - 15:50

    Liesbeth Breda:

    Hee Carmen gaat er nu iets fout ?? Nog een verslag van November toch ?? gaat het verder goed met je ?? XX en sterkte hee vrouwke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carmen

Ghana, StTheresaziekenhuis Nandom. 2016 Mijn vertrek staat gepland op 3 oktober deze keer. Na mijn jaar Ghana in 2015 mag ik nu een half jaar. We gaan weer verder met de bouw van de huisartsenpost. De kennismaking met Jerry, na onze ontmoeting 8 jaar geleden ,is uitgegroeid tot een warme vriendschap. Veel mailen, bellen, appen en jaarlijks een bezoek als hij hier in Nederland is. Hij is geboren en getogen in Basseble, een man van het volk. Hij is mijn man ,die alles regelt rondom de bouw. Voor meer info zie www.laafiaghana.nl Dus giften zijn welkom. Bedankt alvast namens hen ,die het goed kunnen gebruiken. carmen

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 234038

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 17 Januari 2014

Nandom again

02 November 2012 - 21 December 2012

Terug naar Ghana, Nandom

29 September 2011 - 21 December 2011

Terug naar Ghana

Landen bezocht: