weer er op uit - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu weer er op uit - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

weer er op uit

Door: 21-11-2015

Blijf op de hoogte en volg carmen

06 Januari 2016 | Ghana, Nandom

Weer er op uit.

Ben het thuiszitten zat na mijn buikgriepje. Vind het welletjes.
Mijn darmen rommelen nog wel, nog geen normale ontlasting. Dus als dit zo blijft na het weekend toch maar een kweekje.
In de middag ga ik op pad. Ga mijn fiets met lekke band ophalen bij Dan, een mooi stukje lopen. Wacht tot de meest felle zon gedaan is dus 15.30 uur de hoge hakken aan en go.
Ik loop aan de linkerkant van de eg , zoals ik geleerd heb in mijn jeugd.
100 meter op pad en ik zie een auto naderen. Hij zig-zagt over de weg. Wat gaat ie doen ????
Ik spring de berm in omdat ik niet kan inschatten wat ie gaat doen. En binnen enkele seconden belandt de auto in de berm op nog geen 25 meter van mij vandaan.
De zuster in mij is er nog en ren naar de auto om te kijken of er iemand gewond is. Ieder stapt ingedeerd uit gelukkig.
Meteen hartslag van 160/ minuut vervolg ik mijn wandeling. Het wordt tijd om naar huis te gaan. Ghana wordt me te spannend, haha. Mijn beschermengeltjes blijven me trouw gelukkig.

• 06 Januari 2016 - 15:50

Liesbeth Breda:

Hee Carmen gaat er nu iets fout ?? Nog een verslag van November toch ?? gaat het verder goed met je ?? XX en sterkte hee vrouwke