Terug , aftellen dan maar. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Terug , aftellen dan maar. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Terug , aftellen dan maar.

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen

24 Augustus 2014 | Ghana, Nandom

Alle lezers,

Een beetje vroeg,maar toch jullie allemaal weer bijpraten.
Sinds januari terug en nu in de voorbereiding om weer te gaan. De reis staat gepland .Vertrek in de eerste week van januari en zal dan een jaartje wegblijven. Zie er naar uit. Zo kan ik daar meer betekenen voor het ziekenhuis. En heb ik meer zicht op "onze" 'bouw in Baseble.
De bouw gaat langzaam door. Dit jaar verschillende acties gedaan om geld in te zamelen. We hebben een geweldig leuk benefietavondje gehad in juni. De band "Eucalyptics " was geweldig en hebben pro deo voor ons gespeeld. "DE Pastoor " , de locatie, heeft ons een mooie bijdrage geleverd en we hadden heerlijk hapjes gesponsord gekregen.Deze avond heeft ruim € 1500 opgeleverd. BEdankt allemaal.
En nu gaan vrienden van Irma voor 4 maanden naar Ghana. Gert-Jan is student Avans HBOV en zijn vriendin Marlou is fysio. Zij kunnen daar veel betekenen voor het ziekenhuis. Enthousiast hebben ze acties ondernomen om geld in te zamelen, rommelmarkt etc. EEn hele leuke is de jamverkoop. De ouders van Gert-Jan hebben een aardbeienkwekerij en zij sponsoren de aardbeien en maken de jam. Heerlijk en verser kan het niet. 2 maanden lang heeft de jamfabriek op volle toeren gedraaid. BEdankt ! DE opbrengst is nog een verrassing.

Heb deze zomer mogen genieten van de aanwezigheid van mijn vriend uit Tamale. We hebben genoten van het mooie weer, de bezienswaardigheden in Nederland, elkaar, familie en vrienden. En nu aftellen tot januari. Veel werken en druk bezig zijn maak dat het sneller gaat. Check af en toe de tickets,maar kan nog even wachten. Visum nog veel te vroeg en ook de herhaling van inentingen komt nog.
Het gaat allemaal goed komen. Tot volgende keer.
groetjes carmen

• 24 Augustus 2014 - 21:55

Jose Goosens:

lieve carmen , wat leuk om je zo te volgen.veel suc6 met de voorbereidingen . Xxx jose

• 24 Augustus 2014 - 22:08

Marry:

Wat leuk om alles weer te kunnen volgen ! ik verheug me er al weer op.
    Marieke is net terug uit Ghana, na 6 weken, moest haar vriend weer achterlaten,
    misschien kan ze je volgend jaar ontmoeten daar mocht ze er weer naar toe gaan. Veel succes met "jouw" ziekenhuis !

• 25 Augustus 2014 - 08:28

Tamara:

Hey lieve Carmen,

Wat een leuk vooruitzicht voor je. Het lijkt nu nog ff te duren, maar ja... toch het het altijd wel zo, dat de tijd vliegt en voordat jij het weet, ben je gewoon weer in Ghana.

Fijn dat jij je nu iig kunt gaan vorbereiden.

Succes lief!
    Xxx

• 25 Augustus 2014 - 10:20

Germaine Oomens:

Hoi Carmen ,

Geniet de laatste maanden nog maar even van je kinderen en je werk , succes met de voorbereidingen voor Ghana .
    klinkt allemaal als erg spannend en interessant . leuk die jam van Gert jan zijn Familie ,heb ze ontmoet op de benefiet avond ,ken ze uit de Dreef tijd van de kinderen .

Leuk om jullie ontwikkelingen daar te volgen

Groetjes Germaine en Gijs

• 25 Augustus 2014 - 12:58

Liesbeth9Bethske):

Ha meske, weer volop in de running merk ik wel. Goed hoor, en ja aardbeienjam kan ik niet meenemen hee. Hope vlg keer. ja, mijn vertrek komt dichterbij he. kannie wachten . Van te voren nog even contact x Bethskex

• 29 Augustus 2014 - 07:48

Caro:

hoi Carmen, leuk hoor, een heel jaar weg, wat zal dat ziekenhuis opschieten :-) . Mooi dat we elkaar nog van te voren zien zodat we nog even kunnen bijkletsen, :-) :-) .

De tijd vliegt, het is zo januari en dan kan je al die lieve mensen weer zien, groetjes Caro