Koffers pakken. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Koffers pakken. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Koffers pakken.

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen

29 Oktober 2012 | Ghana, Nandom

Hallo allemaal

De koffers klaar om te pakken.
Nog 3 diensten werken en dan zit het er op. Even er tussen uit, oude vrienden terugzien en weer aan de slag in St Theresa hospital in Nandom
Heb er zin in, vrijdag ochtend vliegen. Het herfstweer inruilen voor zon, zon en nog meer zon, heerlijk. Energie op doen voor de winter ,want een witte kerst bij terugkomst zou mooi zijn,maar ook koud. 40 graden is even iets anders .
Jerry zal me komen ophalen op het vliegveld en we zullen dan overnachten in Accra. Goed slapen om de volgende dag zo'n 12 uur minimaal in de bus te zitten naar Wa.
Daar zal ik de meiden in het ziekenhuis bezoeken en bijpraten.
En dan naar Nandom.
Heb er zin in.

Ik hou jullie op de hoogte.Bedankt alvast voor het lezen.

groetjes carmen

  • 29 Oktober 2012 - 18:27

    Liesbeth:

    Ha stoere meid, wens jou weer een te gekke tijd in jouw zo geliefde Afrika. (ja ik heb er ook mijn hart verloren hoor) maar dur is nog zoveel hee.
    Denk ook aan jezelf hee, en geniet ook. We spreken elkaar na onze ervaringen en die zullen er weer zeker zijn. . Houdoe lieve kanjer en we houwe contact hee. dikke zoen en een hele goeie reis. X liesbeth

  • 29 Oktober 2012 - 21:37

    Germaine Oomens:

    lieve Carmen ,

    Gijs en ik wensen je een heel fijne en succesvolle reis toe en zullen je vanaf Breda volgen

    Gaat je goed ! Werk ze en geniet ervan al zal het wel anders zijn nu zo zonder je dochters

    Groetjes

  • 30 Oktober 2012 - 19:42

    Alfred En France , En De Meiden:

    Lieve Carmen,

    zeg je collega's in Tilburg maar alvast gedag !!!!!!!!
    en doe ze de groetjes van ons ! Voor vrijdag
    willen we je alvast een goeie reis toewensen
    en natuurlijk gaan we je in de gaten houden
    via je reisverslag.
    dikke kus voor ons lief zusterke

    Alfred, France , Anouk en Femke

  • 31 Oktober 2012 - 16:19

    Caro:

    een goede vlucht en een leuke tijd. Ga je volgen, groetjes

  • 01 November 2012 - 13:48

    Trudy:

    ha carmen,

    ben jaloers op je, ;)
    heel veel plezier en ik zie uit naar je verhalen!

    xx, trudy.

  • 01 November 2012 - 13:48

    Trudy:

    ha carmen,

    ben jaloers op je, ;)
    heel veel plezier en ik zie uit naar je verhalen!

    xx, trudy.

  • 02 November 2012 - 23:02

    Leonne:

    Lieve Carmen,
    Fijn je gisteravond nog even gezien te hebben!
    Heel veel veel plezier en doe zeker iedereen de groetjes van me!
    Pas en zorg goed voor jezelf! Ben benieuwd naar de volgende ervaringen!
    We bellen en sms'en!
    Dikke kus leonne

  • 03 November 2012 - 12:33

    Alfred,France En De Meiden:

    lieve Carmen,

    de reis weer begonnen !
    veel reisplezier en let goed op jezelf
    en je spulletjes !
    succes met je 12 uur durende busreis !
    het zullen wel geen comfortklass
    met airco zijn ????
    toi toi toi

    groetjes uit Someren en een dikke
    kus van ons allemaal

  • 05 November 2012 - 11:23

    Cil En Co.:

    Lieve vriendin,
    Het gaat je goed daar. Fijn om terug te keren naaral die lieve mensen.
    Veel plezier en succes met alle activiteiten voor de stichting.
    Heb het geld overgemaakt.
    Liefs uit Putten, Cil.

  • 05 November 2012 - 15:03

    Carmen Van Loon:

    Bedankt allemaal, ben veilig en wel in Wa. Jerry te zien doet me goed.
    Ik ga genieten dat zeker.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carmen

Ghana, StTheresaziekenhuis Nandom. 2016 Mijn vertrek staat gepland op 3 oktober deze keer. Na mijn jaar Ghana in 2015 mag ik nu een half jaar. We gaan weer verder met de bouw van de huisartsenpost. De kennismaking met Jerry, na onze ontmoeting 8 jaar geleden ,is uitgegroeid tot een warme vriendschap. Veel mailen, bellen, appen en jaarlijks een bezoek als hij hier in Nederland is. Hij is geboren en getogen in Basseble, een man van het volk. Hij is mijn man ,die alles regelt rondom de bouw. Voor meer info zie www.laafiaghana.nl Dus giften zijn welkom. Bedankt alvast namens hen ,die het goed kunnen gebruiken. carmen

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 233671

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 17 Januari 2014

Nandom again

02 November 2012 - 21 December 2012

Terug naar Ghana, Nandom

29 September 2011 - 21 December 2011

Terug naar Ghana

Landen bezocht: