De voorbereidingen weer in volle gang. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu De voorbereidingen weer in volle gang. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen weer in volle gang.

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen

08 Oktober 2012 | Ghana, Nandom

Hallo allemaal,

Het jaar is voorbij gevlogen. Vorig jaar lijkt nog zo kort geleden,maar over een paar weken vertrek ik weer naar Nandom .
Het visum is binnen, was deze keer een peulenschilletje. Gewoon vakantie vieren heb ik gezegd. Vraagt minder brieven en handtekeningen.
Deze keer geen spullen ingezameld.Eerst maar eens inventariseren wat er echt nodig is.
Het jaar heeft in ieder geval geresulteerd in het opzetten van de stichting: stichting Laafia Ghana.Ons doel : het healthcenter in Basseble en als dit ons lukt, kunnen we ons verbreden naar meer hulp in de gezondheidszorg in het algemeen.Een grote uitdaging.

groetjes carmen

• 09 Oktober 2012 - 19:06

Germaine Oomens:

Carmen heel veel plezier en goed werk plus een mooie tijd in Ghana .'
    Hou ons op de hoogte !!

• 27 Oktober 2012 - 21:45

Alfred, France En De Meiden:

hoi Carmen,
    het aftellen kan beginnen!
    succes met de voorbereidingen en natuurlijk
    volgen we je weer op de voet .
    Gr. van ons allemaal vanuit Someren