Wat nemen we mee? - Reisverslag uit Bavel, Nederland van carmen loon - WaarBenJij.nu Wat nemen we mee? - Reisverslag uit Bavel, Nederland van carmen loon - WaarBenJij.nu

Wat nemen we mee?

Door: carmenghana

Blijf op de hoogte en volg carmen

23 September 2011 | Nederland, Bavel

Hallo allemaal,

In de laatste weken hebben we veel spullen gekregen vanuit het ziekenhuis. Veel verbandmaterialen,mn voor uitzonderlijke wonden.Ook veel op het gebied van urinecatheters. Bij de centrale sterilisatie geshopt. Kochers, scharen etc, hechtmateriaal. En van de medish technische dienst een behandelstoel. Schoolspullen zijn altijd welkom.
Mijn huis is een magazijn , gevuld met 21 verhuisdoezen vol. Een rolstoel en rollator. Donderdag als we vertrekken kunnen we alles afleveren bij de KLM. Deze gaan het via LUCHTVAART ZONDER GRENZEN naar Accra vervoeren. Gratis !!!
Dat is super,anders hadden we niets mee kunnen nemen. Kosten van het vervoer zijn giga hoog.

Gezien de speciale wondmaterialen,ga ik de verpleegkundigen voorlichting geven over het gebruik er van. Ze zijn niet bekend met dit gespecialiseerd wondverband.
Hoop dat het zijn werk doet.

carmen

• 28 September 2011 - 11:48

Raymond En Tamara:

Hey lieverd,

Tis bijna zover! Maar je hebt het allemaal goed geregeld! Gelukkig heb je ook heel veel hulp en steun van een groot team om je heen.

Nogmaals veel succes en plezier met je meiden en collega.
    We zullen je blijven volgen!

Heeeeel veeeeeeeel liefs van ons,
    uit Oss xxxxxxxxxxx

• 28 September 2011 - 11:50

Sputnik & Tammy :

Ooohh... jaaaa.... en niet te vergeten een hele goede reis!
    XXXXX

• 29 September 2011 - 14:28

Ilona:

Hoi Carmen,
    Via C3 even je site te pakken gekregen, zodat ik jou en Leonne een beetje kan volgen.
    Veel succes daar, maar ook veel plezier!
    Tot over een tijdje weer (dan ws op G1...)
    Liefs Ilona, je vervelende collega van de dietetiek...

• 29 September 2011 - 16:43

Janus:

Hoi zusje en nichtjes. als ik deze mail type ben je misschien al geland in ghana. ik hoop dat jullie reis goed verlopen is. je hebt in ieder geval wel mooie reclame gemaakt in de krant voor jullie project daar. alleen wist ik niet dat helen ook de bevallingen gaat doen en marieke de tekeningen. we zullen het maar gewoon omdraaien dat lijkt me het beste denk ik. ben je nog naar de kapper geweest voor je wegging, want die grijze haren toch wel heel goed zichtbaar. we weten zeker dat jullie inzet gewaardeerd zal worden en de spullen goed terrecht zullen komen. heel veel succes en plezier en veel groeten van ons alle. groetjes janus

• 30 September 2011 - 10:22

Eliesbeth:

Hoi Carmen, Marieke en Helen,
    Goede reis gehad, is alles voorspeodig gegaan. Als ik teletekst zag gisteren, begreep ik dat je op schiphol al vertraging had.
    Meiden geniet maar daar ver weg. Kreeg gister al reactie op je verslag in de krant
    we wachten op je eertse bericht.
    Groetjes eliesbeth

• 30 September 2011 - 12:12

Alfred, Francè, Kids:

Hoi Carmen en de rest,

Hopelijk hebben jullie een goeie reis gehad ! Nu aan de slag en jullie passie voor het vak overbrengen !
    Maar ga ook zeker genieten daar, ook dat hebben jullie verdiend.Leonne ook de groetjes, en succes !

Vanuit Someren xxxxxxxxxxxxxxxxx
    groetjes en liefs van ons

• 30 September 2011 - 12:34

Liesbeth Riemslag :

Hoi Carmen en dochters, jullie zijn er nu inmiddels. Sjonge sjonge wat tof en een hele onderneming he. As ik ut ha gewete eej. maar goed Komt zeker nog un keertje hoor. Ben benieuwd naar jullie verslagen. Succes en effe aclimatiseren he. Lieve groet Ikke uit Breda.

• 30 September 2011 - 19:27

Eduardo:

Spullen zijn ingescheckt op Schiphol en naar ik hoop snel op weg.

Geniet, met mate. :)

• 01 Oktober 2011 - 19:02

Teun En Anke:

Hoi wervelwind en dochters!

Hoe is het allemaal gegaan tot op heden? Carmen, we missen je nu al enorm, maar het werk dat je daar doet is natuurlijker veel zinvoller en ook mooi. We blijven het knap en een heel goed voorbeeld vinden. Daarom goed om het stukje met suuupercharmante foto in De Stem te zien. Hoe meer public exposure (das modern eej) hoe beter!!

Succes hoor!!