Geland en wat nu? - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Geland en wat nu? - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Geland en wat nu?

Door: carmenghana

Blijf op de hoogte en volg carmen

02 Oktober 2011 | Ghana, Nandom

Ha een voorspoedige reis, geland in Accra. Jerry stond ons op te wachten.Een warm welkom van beider kant. En het was er warm, pffff.
Samen wat gedronken. Een vriend van Jerry bracht ons naar het hotel. Heerlijk een bed te voelen na een vlucht en de warme deken die op je valt.
Vrijdag en zaterdag Accra bekeken. Veel met de trotro gereisd. HEt strand gevonden en gezwommen. Accra is een drukke stad. Veel armoede zodra je het centrum verlaat. Kraampjes langs de weg en veel lopende verkopers. Geen mooie stad ,veel straatvuil. Een vuilnisophaaldienst is hier niet echt hoogste prioriteit.
Genoten van elkaars verhalen. En vooral geen planning maken,omdat deze altijd wijzigt.
Vannacht de busreis naar Wa ondernomen. Was toch eer erg hobbelig. Nu in Wa. Inmiddels de vroedvrouwen in het ziekenhuis bezocht. Geweldig, hoe enthousiast iedereen weer is , als ze je zien.
Morgen naar Nandom en dan gaat ons werk beginnen.

Tot zover weer.

groetjes van ons

• 02 Oktober 2011 - 19:27

Alfred En Francè:

Hoi luitjes,
    Fijn Carmen dat je reis goed verlopen is, en na een frisse duik in Accra gaan jullie nu dan echt beginnen.
    Succes allemaal !!
    Check even je mail !!!

• 03 Oktober 2011 - 08:48

Liesbeth Uit Breda:

Zo goede morgen meisjes,Wil jullie veel succes toewensen met (zeker)de eerste werkdag. |ben zo benieuwd naar de verslagen strakkies) Het zonnetje schijnt hier ook nog veul,zal de laatste mooie dag zijn, en dan zal de herfst snel komen denk ik. Zien wel. Nou houdoe hee,en tot ???? Gr ikke.

• 03 Oktober 2011 - 10:15

Maart:

Ha lieverds.. spoedige reis gehad zo te horen... ben erg benieuwd hoe jullie eerste werkdagen gaan bevallen!

Ik ben nu genietend van mijn eerste dag vakantie.. en daarmee ook meteen het laatste zonnige dagje van de week.. zaterdag vertrekken we naar cairo de zon weer tegemoed!

Heel veel plezier...Ik blijf jullie volgen
    liefs en een dikke kus maart

• 04 Oktober 2011 - 08:45

Annelies:

fijn dat jullie goed aan zij gekomen en dat het weerzien zo warm was.
    heel veel succes met jullie werk en geniet er samen van . Ik blijf jullie natuurlijk volgen. groetjes en een dikke kus, Annelies

• 04 Oktober 2011 - 08:56

Wilfried:

Hoi zusje en meiden,
    Eerste stuk van de reis al goed verlopen nu nog stukje naar de eindbestemming dan kunnen jullie aan de slag. Veel succes en vooral ook veel plezier. We volgen jullie.

Groetjes
    Wilfried, Nathalie & Jelle

• 04 Oktober 2011 - 10:29

Hobbel Ze:

Klinkt niet slecht, strand geen vuilophaaldienst, lijkt la bella Italia wel. Italiaanse dagen in Rosmalen vreten tijd en worden prachtig. Jammer dat jullie dat gaan missen :)

Transport van de goederen schijnt toch goed te gaan. Fijne reis en niet te bruin worden!

• 05 Oktober 2011 - 18:18

Raymond En Tamara:

Hallo schatjes,
    Fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is.
    Leuk om te lezen dat het ontvangst van Jerry warm was ;-)
    En dat de enthousiasme van de vroedvrouwen geweldig is van jullie aankomst.
    Geniet maar lekker allemaal!

Liefs uit Oss, Nederland

• 05 Oktober 2011 - 19:38

Marlou:

Heel veel succes daar! Ik houd Irma hier in NL in de gaten, vandaag lekker kip siam gegeten in huize boon. P.s. ik ben weer vrijgezel