De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bavel, Nederland van carmen loon - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bavel, Nederland van carmen loon - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: carmenghana

Blijf op de hoogte en volg carmen

23 September 2011 | Nederland, Bavel

Hallo allemaal,

De dagen gaan tellen. Volgende week zijn we in Ghana.
We hebben uiteindelijk onze visa geregeld. Het had wat voeten in aarde. De brieven vanuit het ziekenhuis in Nandom werden tot 2 x toe afgewezen. Het briefpapier uit 2010 werd gebruikt en daar had de directeur 2011 van gemaakt. helaas dat kan echt niet. Dus weer terug naar huis vanuit Den haag en de week erop weer terug. Jerry is vanuit het zuiden naar het noorden gereisd om alles met het ziekenhuis te regelen. Het heeft hem 5 dagen gekost gezien de reisduur van steeds een volle dag. Maar de brief zag er piekfijn uit en met goede moed vertrok ik voor de derde keer naar Den haag. Ze zouden nu toch tevreden moeten zijn. Bijna!! De brief werd geaccepteerd,maar ze wilde nog wel graag een werkgeversverklaring van het ziekenhuis. Die kon ik meenemen als ik de visa op kwam halen.Ik betaalde en vertrok. Vorige week vrijdag kon ik ze eindelijk ophalen. Mijn mooie brieven van het ziekenhuis hebben ze niet meer nodig gehad, grrrr.Maar we maken on er maar niet meer druk over, we kunnen naar Ghana. Je bent afhankelijk van de visa-dienst en dus is het Ja en amen zeggen. Vooral niet in discussie gaan,want het levert niets op. Ben blij dat ik weet dat we in Ghana wel welkom zijn. Volgende keer gaan we als toerist en niet als vrijwilliger, besparen we ons een hoop brieven en onnodige tijd van op en neer rijden naar Den Haag.
Nandom tot volgende week.

carmen