De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bavel, Nederland van carmen loon - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bavel, Nederland van carmen loon - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: carmenghana

Blijf op de hoogte en volg carmen

23 September 2011 | Nederland, Bavel

Hallo allemaal,

De dagen gaan tellen. Volgende week zijn we in Ghana.
We hebben uiteindelijk onze visa geregeld. Het had wat voeten in aarde. De brieven vanuit het ziekenhuis in Nandom werden tot 2 x toe afgewezen. Het briefpapier uit 2010 werd gebruikt en daar had de directeur 2011 van gemaakt. helaas dat kan echt niet. Dus weer terug naar huis vanuit Den haag en de week erop weer terug. Jerry is vanuit het zuiden naar het noorden gereisd om alles met het ziekenhuis te regelen. Het heeft hem 5 dagen gekost gezien de reisduur van steeds een volle dag. Maar de brief zag er piekfijn uit en met goede moed vertrok ik voor de derde keer naar Den haag. Ze zouden nu toch tevreden moeten zijn. Bijna!! De brief werd geaccepteerd,maar ze wilde nog wel graag een werkgeversverklaring van het ziekenhuis. Die kon ik meenemen als ik de visa op kwam halen.Ik betaalde en vertrok. Vorige week vrijdag kon ik ze eindelijk ophalen. Mijn mooie brieven van het ziekenhuis hebben ze niet meer nodig gehad, grrrr.Maar we maken on er maar niet meer druk over, we kunnen naar Ghana. Je bent afhankelijk van de visa-dienst en dus is het Ja en amen zeggen. Vooral niet in discussie gaan,want het levert niets op. Ben blij dat ik weet dat we in Ghana wel welkom zijn. Volgende keer gaan we als toerist en niet als vrijwilliger, besparen we ons een hoop brieven en onnodige tijd van op en neer rijden naar Den Haag.
Nandom tot volgende week.

carmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bavel

Terug naar Ghana

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2013

Weer naar nandom

23 December 2011

Weer bijna 2 dagen thuis.

21 December 2011

Weer thuis.

08 December 2011

Vertrek uit Nandom!

05 December 2011

Laatste dag
carmen

Ghana, StTheresaziekenhuis Nandom. 2016 Mijn vertrek staat gepland op 3 oktober deze keer. Na mijn jaar Ghana in 2015 mag ik nu een half jaar. We gaan weer verder met de bouw van de huisartsenpost. De kennismaking met Jerry, na onze ontmoeting 8 jaar geleden ,is uitgegroeid tot een warme vriendschap. Veel mailen, bellen, appen en jaarlijks een bezoek als hij hier in Nederland is. Hij is geboren en getogen in Basseble, een man van het volk. Hij is mijn man ,die alles regelt rondom de bouw. Voor meer info zie www.laafiaghana.nl Dus giften zijn welkom. Bedankt alvast namens hen ,die het goed kunnen gebruiken. carmen

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 234038

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 17 Januari 2014

Nandom again

02 November 2012 - 21 December 2012

Terug naar Ghana, Nandom

29 September 2011 - 21 December 2011

Terug naar Ghana

Landen bezocht: