Wat gaan we doen!? - Reisverslag uit Bavel, Nederland van carmen loon - WaarBenJij.nu Wat gaan we doen!? - Reisverslag uit Bavel, Nederland van carmen loon - WaarBenJij.nu

Wat gaan we doen!?

Door: carmenghana

Blijf op de hoogte en volg carmen

17 Juli 2011 | Nederland, Bavel

Samen met Leonne en Marieke gaan we werken in het ziekenhuis.
Marieke ,net afgestudeerd verloskundige,kan daar veel ervaring opdoen. Leonne en ik zullen haar bijstaan. En natuurlijk zullen we de andere afdelingen van het ziekenhuis zeker van dienst zijn.
GEzien onze ervaring 3 jaar terug zal onze bijdrage welkom zijn.
Het is een warm volk,lieve mensen,dankbaar.
Helen kan met haar creativiteit zich uitleven op school en het ziekenhuis.
De school heeft nog een fleurige opkikker nodig.Muurschilderingen is haar opdracht.
Ook de kinderafdeling heeft een muur die nog erg saai is. We zien uit naar de blije gezichtjes.

• 27 Juli 2011 - 19:14

Tamara & Raymond:

Respect voor alle plannen en (goede)doelen die jullie voor het oog hebben in Nandom in Ghana.

Liefs uit Oss