Den Haag of Accra,wat is erger? - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Den Haag of Accra,wat is erger? - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Den Haag of Accra,wat is erger?

Door: carmenghana

Blijf op de hoogte en volg carmen

27 Oktober 2011 | Ghana, Nandom

Hallo allemaal,

Jullie kennen onze ervaringen met de ambassade in DEn HAag, het kan nog erger.
Jerry is inmiddels bijna 2 weken in Accra voor zijn visa.
Niet de juiste papieren,dus laten mailen. Dan terug,maar dan is ie weer te laat,had voor 8 uur gemoeten.Dus kom over 2 dagen maar terug. En nu had hij gehoopt klaar te zijn,maar jammer genoeg toch weer niet. Als nu alles goed gaat kan hij dinsdag zijn visum ophalen. Dit heeft hem dus giga gekost. De reis naar accra,het verblijf daar,de trotro/taxi en zijn visum. Dus dan valt 4 x naar den haag nog mee :-).
Hoor van iedere Ghanees ,dat Ghana heel moeilijk is met het uitgeven van visa.Wat het is mag joost weten,maar ze zijn bang denk ik dat ze niet meer terug komen. Vreemd dat Jerry zo veel problemen heeft ,omdat hij toch al bijna 4 jaar regelmatig naar Nederland komt.
Maar we zullen zien, alles komt goed.

Volgende week donderdag hopen we dan maar dat hij terug in Nandom is.

x carmen en de rest

  • 27 Oktober 2011 - 21:19

    Pieter-Bas:

    Vandaag toevallig in Den Haag op de Ambassade geweest. Na 3 uur wachten en 2 keer de parkeermeter bijvullen, had ik er wel genoeg van. Het personeel volgens mij ook, waar de eerste personen 20 min erover deden om een visa applicatie in te leveren. Was ik binnen 2 min al weer buiten. En gezellig, ze hebben 3 zinnen gezegd: passport and visa application form please, Come back on tuesday, have a nice trip, bye. Ha ha.

    Hopen dat ik dinsdag zonder problemen mijn paspoort terug krijg. Heel veel succes nog daar en tot snel.

    En geef mijn schatje nog maar een dikke kus als ze terug uit Wa is.

    groetjes Pieter-Bas

  • 28 Oktober 2011 - 12:00

    Carmen:

    Ha pieter,

    Blij dat jij geen problemen hebt gehad. Dat zou voor jouw schatje minder leuk zijn.
    We zien uit naar je komst.
    Zal Marieke een dikke knuffel van je geven.We gaan morgen naar WA.
    fijn weekend,

    liefs xxx carmen en helen

  • 01 November 2011 - 18:52

    Vanja:

    hey Carmen.
    Ik heb Jerry vandaag gesproken, en gelukkig is het uiteindelijk gelukt met zijn visum.
    Gelukkig maar, ik ben zo blij. Ik had namelijk zijn ticket al lang betaald, en het zou toch jammer zijn als het allemaal niet door kon gaan.
    Ben benieuwd hoe hem de winter gaat bevallen.

    vanja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Nandom

Terug naar Ghana

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2013

Weer naar nandom

23 December 2011

Weer bijna 2 dagen thuis.

21 December 2011

Weer thuis.

08 December 2011

Vertrek uit Nandom!

05 December 2011

Laatste dag
carmen

Ghana, StTheresaziekenhuis Nandom. 2016 Mijn vertrek staat gepland op 3 oktober deze keer. Na mijn jaar Ghana in 2015 mag ik nu een half jaar. We gaan weer verder met de bouw van de huisartsenpost. De kennismaking met Jerry, na onze ontmoeting 8 jaar geleden ,is uitgegroeid tot een warme vriendschap. Veel mailen, bellen, appen en jaarlijks een bezoek als hij hier in Nederland is. Hij is geboren en getogen in Basseble, een man van het volk. Hij is mijn man ,die alles regelt rondom de bouw. Voor meer info zie www.laafiaghana.nl Dus giften zijn welkom. Bedankt alvast namens hen ,die het goed kunnen gebruiken. carmen

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 621
Totaal aantal bezoekers 234010

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 17 Januari 2014

Nandom again

02 November 2012 - 21 December 2012

Terug naar Ghana, Nandom

29 September 2011 - 21 December 2011

Terug naar Ghana

Landen bezocht: