Den Haag of Accra,wat is erger? - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Den Haag of Accra,wat is erger? - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Den Haag of Accra,wat is erger?

Door: carmenghana

Blijf op de hoogte en volg carmen

27 Oktober 2011 | Ghana, Nandom

Hallo allemaal,

Jullie kennen onze ervaringen met de ambassade in DEn HAag, het kan nog erger.
Jerry is inmiddels bijna 2 weken in Accra voor zijn visa.
Niet de juiste papieren,dus laten mailen. Dan terug,maar dan is ie weer te laat,had voor 8 uur gemoeten.Dus kom over 2 dagen maar terug. En nu had hij gehoopt klaar te zijn,maar jammer genoeg toch weer niet. Als nu alles goed gaat kan hij dinsdag zijn visum ophalen. Dit heeft hem dus giga gekost. De reis naar accra,het verblijf daar,de trotro/taxi en zijn visum. Dus dan valt 4 x naar den haag nog mee :-).
Hoor van iedere Ghanees ,dat Ghana heel moeilijk is met het uitgeven van visa.Wat het is mag joost weten,maar ze zijn bang denk ik dat ze niet meer terug komen. Vreemd dat Jerry zo veel problemen heeft ,omdat hij toch al bijna 4 jaar regelmatig naar Nederland komt.
Maar we zullen zien, alles komt goed.

Volgende week donderdag hopen we dan maar dat hij terug in Nandom is.

x carmen en de rest

• 27 Oktober 2011 - 21:19

Pieter-Bas:

Vandaag toevallig in Den Haag op de Ambassade geweest. Na 3 uur wachten en 2 keer de parkeermeter bijvullen, had ik er wel genoeg van. Het personeel volgens mij ook, waar de eerste personen 20 min erover deden om een visa applicatie in te leveren. Was ik binnen 2 min al weer buiten. En gezellig, ze hebben 3 zinnen gezegd: passport and visa application form please, Come back on tuesday, have a nice trip, bye. Ha ha.

Hopen dat ik dinsdag zonder problemen mijn paspoort terug krijg. Heel veel succes nog daar en tot snel.

En geef mijn schatje nog maar een dikke kus als ze terug uit Wa is.

groetjes Pieter-Bas

• 28 Oktober 2011 - 12:00

Carmen:

Ha pieter,

Blij dat jij geen problemen hebt gehad. Dat zou voor jouw schatje minder leuk zijn.
    We zien uit naar je komst.
    Zal Marieke een dikke knuffel van je geven.We gaan morgen naar WA.
    fijn weekend,

liefs xxx carmen en helen

• 01 November 2011 - 18:52

Vanja:

hey Carmen.
    Ik heb Jerry vandaag gesproken, en gelukkig is het uiteindelijk gelukt met zijn visum.
    Gelukkig maar, ik ben zo blij. Ik had namelijk zijn ticket al lang betaald, en het zou toch jammer zijn als het allemaal niet door kon gaan.
    Ben benieuwd hoe hem de winter gaat bevallen.

vanja