Bijna 1 oktober - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Bijna 1 oktober - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Bijna 1 oktober

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen

11 September 2017 | Ghana, Nandom

Ghana 1 okt 2017
Hallo allemaal,
De tijd vlieg en een half jaar is zo om.
1 oktober vlieg ik weer naar mijn geliefde Nandom.
En ga ik daar een half jaar mijn werk doen in het ziekenhuis. Vrienden staan weer te wachten op me. Heerlijk dat je zo welkom bent.
De zomer is hier voorbij en mijn zomer begint . Geen sneeuw, regen en kou voor mij.
De bouw in Basseble kan door. Het geld voor het slaan van de waterput is binnen. Dank aan lieve vrienden die het project blijven steunen.
De laatste loodjes . De afwerking binnen, sanitair, ramen , deuren, vloer tegelen en alles verven.
Hoop een eind te komen dit jaar.
Alle giften groot en klein zijn van harte welkom.

Voor de trouwe lezers zal ik mijn ervaringen weer posten op fb.


  • 12 September 2017 - 10:07

    Suzanne:

    Ga je missen Carmen, maar kijk uit naar de mooie verhalen die je weer gaat schrijven! Nog even genieten hier in NL, naast het aftellen. Kus

  • 12 September 2017 - 10:29

    Germaine Oomens :

    lieve Carmen ,

    Times flies indeed , nu alweer klaar voor vertrek.
    wens je een heel goede reis toe en weer een mooi en productief verblijf en op dat wat je hebt opgebouwd daar nog intact is dat je kan voortborduren op wat je hebt achtergelaten.

    fijne tijd en groetjes

    Germaine en Gijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carmen

Ghana, StTheresaziekenhuis Nandom. 2016 Mijn vertrek staat gepland op 3 oktober deze keer. Na mijn jaar Ghana in 2015 mag ik nu een half jaar. We gaan weer verder met de bouw van de huisartsenpost. De kennismaking met Jerry, na onze ontmoeting 8 jaar geleden ,is uitgegroeid tot een warme vriendschap. Veel mailen, bellen, appen en jaarlijks een bezoek als hij hier in Nederland is. Hij is geboren en getogen in Basseble, een man van het volk. Hij is mijn man ,die alles regelt rondom de bouw. Voor meer info zie www.laafiaghana.nl Dus giften zijn welkom. Bedankt alvast namens hen ,die het goed kunnen gebruiken. carmen

Actief sinds 11 Juli 2011
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 233488

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 17 Januari 2014

Nandom again

02 November 2012 - 21 December 2012

Terug naar Ghana, Nandom

29 September 2011 - 21 December 2011

Terug naar Ghana

Landen bezocht: