Bijna 1 oktober - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Bijna 1 oktober - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Bijna 1 oktober

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen

11 September 2017 | Ghana, Nandom

Ghana 1 okt 2017
Hallo allemaal,
De tijd vlieg en een half jaar is zo om.
1 oktober vlieg ik weer naar mijn geliefde Nandom.
En ga ik daar een half jaar mijn werk doen in het ziekenhuis. Vrienden staan weer te wachten op me. Heerlijk dat je zo welkom bent.
De zomer is hier voorbij en mijn zomer begint . Geen sneeuw, regen en kou voor mij.
De bouw in Basseble kan door. Het geld voor het slaan van de waterput is binnen. Dank aan lieve vrienden die het project blijven steunen.
De laatste loodjes . De afwerking binnen, sanitair, ramen , deuren, vloer tegelen en alles verven.
Hoop een eind te komen dit jaar.
Alle giften groot en klein zijn van harte welkom.

Voor de trouwe lezers zal ik mijn ervaringen weer posten op fb.

• 12 September 2017 - 10:07

Suzanne:

Ga je missen Carmen, maar kijk uit naar de mooie verhalen die je weer gaat schrijven! Nog even genieten hier in NL, naast het aftellen. Kus

• 12 September 2017 - 10:29

Germaine Oomens :

lieve Carmen ,

Times flies indeed , nu alweer klaar voor vertrek.
    wens je een heel goede reis toe en weer een mooi en productief verblijf en op dat wat je hebt opgebouwd daar nog intact is dat je kan voortborduren op wat je hebt achtergelaten.

fijne tijd en groetjes

Germaine en Gijs