Voorbereidingen gaan door. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu Voorbereidingen gaan door. - Reisverslag uit Nandom, Ghana van carmen loon - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen gaan door.

Door: carmen

Blijf op de hoogte en volg carmen

19 Oktober 2014 | Ghana, Nandom

Hallo allemaal,

En de tijd gaat voort.
Het aftellen begint nu echt. De ticket is geboekt, 2 januari vertrek ik naar mijn Ghana. Nu kan ik ook mijn visum gaan regelen. Dus weer eens pasfoto's laten maken. Het moeten gelijkende foto's zijn en gezien de wisseling van mijn haarkleur van de verfpot naar seniorenblond,ga ik naar de fotograaf. Ben er tevreden mee. Inmiddels gewend aan de varianten grijskdekking. En je bent zo oud als je je voelt en dat zit wel goed :-).Dus over een paar weken weer eens naar de Ghanese ambassade.Gaat lukken als ik vriendelijk blijf lachen toch ?!
Daarnaast een heerlijk gevoel dat ik geen ontslag hoef te nemen op het werk. Na veel puzzelen,kan ik mijn baan behouden door mijn contract terug te brengen naar 16 uur. Neem al mijn vakantiedagen,PLB-uren, overuren mee naar volgend jaar en wat ik tekort kom koop ik.Ontslag nemen is dus van de baan. Deze zekerheid in een tijd van ontslagen en bezuinigingen is toch wel lekker. Als ik terug ben zien we dan wel of er uren bijkomen.
Nu nog even druk met het voorbereidenvan de kunst- en kadomarkt. Opbrengst voor de stichting. We verkopen zelfgemaakte kunst en kadootjes. Ben druk met het maken van dikke dametjes en mijn medecursisten kijken wat ze ter beschikking stellen. Het wordt dus een gevarieerd aanbod.
Er gaat daarnaast een aanvraag weg voor ondersteuning van De VAstenaktie . Hopen dat het gaat lukken. Met deze bijdrage zal het mogelijk zijn om de bouw van de huisartsenpost te realiseren. Wat zou het super zijn als ik er volgend jaar ben om het dak er op te krijgen. Een droom die uit gaat komen hoop ik. De bouw gaat door en we zijn een meter boven de fundering. Deze week gaan er weer stenen gemaakt worden.
Ik word op de hoogte gehouden nu door Gert-Jan en MArlou, die daar tot januari zijn. G-J doet daat buitenlandstage en zijn vriendin is fysio en kan zich nuttig maken in het ziekenhuis. Ze genieten en dat is fijn.
Maar gelukkig is FB en klets ik met mijn vrienden daar. Nog even en dan mag ik weer samen een shandy drinken in de spot van het ziekenhuis.Zie er naar uit.

• 06 November 2014 - 03:02

Margriet:

Ik kwam via google op jou reisverslag en kwam bekende namen tegen. Ik ben een paar jaar geleden 4 maanden in Nandom geweest. Zou je met mij contact op willen nemen via de mail!

• 06 November 2014 - 18:04

Carmen Van Loon:

HA margriet,VOlgens mij heeft Michael nog contact met jou ?
    Mail mij maar op carmen.vanloon@hotmail.com.

• 27 November 2014 - 14:18

Carmen Van Loon:

Dank je Bennie, neem ik mee. Tijd voor ontspanning mag ook toch ?!